Friday, November 13, 2009

aaaaa~


takutnya aku~ x dpt nak pay attention dlm lab... td aku dapat tanya 1 soalan je... kat kelompok 2 (Dila, Mimi, L**, Cyntia Astuti Putri, Zee)... kelompok lain aku x tau pe kes... aku sebok tgk benda2 lain... aku check2 jawapan pre-test aku... aku bukak facebook... hahaha... even kelompok aku sendiri pong aku blur2... 1 thing sbb tadi aku yang pergi membawa mic b'jalan2 ke "penonton yang hadir" (baca: praktikan... hahaha...) jadi aku dah x ingat apa soalan2 yang ditanya pada kelompok aku... so sekarang mereka semua sedang mencari jawapan... aku? aku blogging! ngaa~ another thing is, aku cam x yakin dengan pre-test aku! uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~~~ lulus ke x?????????? *b'debar-debar* tolong laa umumkan result cepat2! isk3! aku x mo fail praktikummmmmmmmmm~~~



No comments: