Thursday, November 12, 2009

busy! busy! busy!


this week aku sgt busy!

pagi2 buta isnin sampai jogja dari malang... bgn2 dah tghari... hehehe... pastu keluar cari makan, cari pasu, cari tanah... dah mlm... tanam2 pokok...

selasa kelas sampai jam 2... abih kelas, ujan lebat gile! pergi putra kampus cari pasu lagi... n also baju hujan! hahaha... sempat laa mandi hujan kejap~ beli yg jenis poncho! =p pastu lepak rempah asia jap... dah mlm... ades~

rabu kelas sampai kol 11.50 sbnrnye... tp kelas jam 11 (farmakoekonomi) aku bolos! ngeh3~ aku n ain... kitorang pergi jln2 dkt area galeria mal tu, cari kain nak buat shawl... nak cari 3 jer~ yg plain... hitam, putih & pink... skali... hambik kau! berhelai2 pulak! yg plain, b'corak... centu laa perempuan ini kalau masuk kedai kain... like mother, like daughter! shhh~ jgn btau ibu saya! =p n sampai skrg, aku t'mimpi2kan sejenis kain itu! aku mesti beli! discount 50% sampai 15hb ni jer~ ngehehe~ kol 1 start diskusi... tu laa keje kami sem ni... 3 lab PBL (problem based learning)... so byk juga lah sesi diskusi... abih diskusi, dah maghrib...

khamis... td... lepas lab FT pernafasan & pencernaan (asma & PPOK), aku langsung pulang ke kost (dlm kol 12++)... aktivitas aku setelah itu?? TIDUR!!!!!! muahahaha... setelah bbrp hari x cukup tidur, akhirnya aku dpt tidur siang! tahniah! =p bgn2, dah dekat kol 5... smyg asar, kuar gi vermak jeans ngan didi... then pegi makan tomyam... asma masak! yayyy~ thanx asma! :)

esok? jumaat... lab lagi! infeksi & tumor plak (tajuk: pneumonia & TBC)... then, weekendddddd~~~ kelas kol 7 esok... hmmm... insyaAllah masuk... kelas manajemen ptg tu... hmmm.... hmmmmm.... hmmmmmmmmmm.... ??? ngaaa~ Ya Allah, berilah kekuatan kpd hambaMu ini utk masuk kelas! semangat! ngee~

sabtu nak buat ape yea?? mlm tu Diwali Night... konon2 nak melaram ngan baju kebaya baru... sekali pinjam Rajesh's punjabi suit... hee~ lenkali laa pakai kebaya tu...

ahad... SunMor... mampukah aku bgn pagi??? hohoho... dah byk duit abih... nehi! nehi! x yah pergi lagi... x de mende nak beli pong... hee~

isnin... lab... again... hormon & endokrin (penyakit kandungan dan kehamilan)... silalah belajar awal2 yea, Cik Atirah~

eh eh~ best plak lagu Mariah Carey nih... All I've Ever Wanted is on the air... aaaaa~ kan best kalau suara aku cenni! huhuhhuhahahahaktauiii~ dream on, girl! =p



No comments: