Monday, January 11, 2010

proposal oh kuesioner


proposal x siap lg... ok... 95% dah siap... kena betul2kan ayat sket je lg... byk ayat ulang2 je dlm proposal tu... oleh itu, kena laa pastikan sume structure n isi ayat tu sama kannn~?? ngeh3~

TAPIIIIIII~~~!!!

tadi aku dah distribute bbrp set kuesioner (read: questionnaire)!!!!! hehehe... adakah saya excited?? owh~ agak laa~

tp x jugak...

reason yg paling tepat ialah sebab sem 8 nnt actually dah x ada kelas utk angkatan (read: batch) aku... except for yg nak mengulang (read: repeat) mana2 subject semester genap... classmates aku niii... cam x de rupa mengulang jer~ ada tu ada laa~ tp x ramai~ so, takut laa sample aku x cukup... mmg aku akan mintak juniors isi jugak kuesioner aku ni... tp kalo bleh, each batch tu sama byk laa~ & kalo bleh jugak, batch aku sndr laa yg paling byk isi... x salah kan?? kelas aku, batch aku, dah final sem, dah nak kerja, dah byk input pasal suplemen nih~ hehehe...

oh, jgn laa ada sape2 report kat Pak Sugi!!! ngehehehe~

next week Senin aku antar proposal aku kat Pak Sugi yea~ V(^^)



No comments: