Wednesday, February 10, 2010

tix pulang


tiket pulang ke Yogya sudah selamat dibeli... =) lebih mahal dr tiket balik M'sia hari tu... RM240 to be exact... setelah ditambah & dibahagi 2, nmpknya tiket pulang pergi Yogya - LCCT, KLIA - Yogya jadi normal... tak murah, x mahal... huhu... x pe laa~ at least dpt naik MAS! =p LCCT - Yogya utk flight 7 Mac kalau beli skrg lagi mahal dr ticket MAS... RM316 inclusive of tax... tp food & baggage etc etc x masuk lg... baggage allowance pun dia bg 15 kg shj... nak excess, sila bayar lagi! wawawaaaa~ mana cukup 15 kg beb~ aku bwk barang bodoh2 pun dah 15 kg... belum bwk barang2 pandai lg! 20 kg tu kira just nice laa~  huhuhu... tahniah kepada diriku!

* * * * *

tiap2 hari aku check result aku... tinggal 2 lagi belum keluar...
Praktikum Farmakoterapi Sistem Pencernaan & Pernafasan (1 sks)
Farmasi Klinik (3 sks)
(read: sks = credit hour... sks stands for what i forgot!) =p

bila nak keluar ntah... dah x sabar2 ni~ hahahaha... x sabar2 apa ntah! online KRS (Kartu Rencana Studi) pun x masuk lagi... dia kata "INFORMASI Anda belum mengisi KRS."... huuu~ scary! aku dah isi ok~ tp kalau dia hilangkan kertas kuning aku tu, mmg bahaya! aku kena settlekan cepat2... sebab final sem beb~ malas laa nak ada masalah ngan registration... KKN & skripsi especially... kalau x terdaftar skrg, kapan lg?? takkan next sem?? owh tidak~ aku x sanggup nak stay for 1 more sem! tp aku kat M'sia skrg... canne nak settle?? ngee~ sebok laa b'tanya2 pada junior di sana sini nama aku masuk ke x dlm absen... subject apa aku dah register pun aku x ingat! hehehe... yang penting Manajemen Farmasi Rumah Sakit, Praktikum Farmakoterapi Endokrin & Sistem Hormon & Praktikum Farmakoterapi Infeksi & Tumor aku boleh drop! :) Nutrisi, Farmasi Sosial, Farmakoterapi Endokrin & Sistem Hormon, Pelayanan Farmasi & Konseling Farmasi leh laa aku nak amik sekali lagi kalau aku mau~ tp x per~ remedial ada! ngeh3~

* * * * *

hari ni aku masak ayam halia... hasilnya memberansangkan... memberansangkan shj sebab aku pun x tau kenapa kali ni aku x merasa sangat makanan yang aku masak... campak campak campak... rasa sikit2, ok dah~ tutup api... pastu masa makan mula laa~ x cukup garam laa~ x cukup gula laa~ x letak asam laa~ tp ibu aku makan duk menambah jer~ siap complain2, "ish3! byk nya ibu makan~ ibu kena control makan niii~" haiyak~ aku malas masak, ibu suruh masak... aku dah masak, ibu complain makan byk pulak~ how?? i take that as a compliment je laa~ hehehe... :"> segan i~

* * * * *

aku x tunjuk lagi kain2 baju kebaya yang aku beli untuk member aku, Deeana... macam mana nak dpt income cuti sekolah ni?? huhuhu... hari tu aku ajak jumpa, dia kata dia x de kat Shah Alam... now dah x follow up... huuu~ dia dah bayar RM100... so nak x nak, aku kena pergi jumpa dia... jap lg laa aku sms dia semula... hee~ Cik Kuza pun saya belum jumpa lagi... Cik Puan ni macam wajib jumpa jugak laa everytime aku balik M'sia... hee~

* * * * *

1 benda aku belum buat masa cuti ni & aku perlu sangat2 buat perkara itu adalah...
WINDOW SHOPPING!!!
ok~ better kalau shopping trus... tp memandangkan duit x berapa nak ada, window shop cukup laa~ heee~ & tgk wayang juga... nak tgk cerita apa, aku pun x pasti... tp aku nak tgk wyg gak! x kira!! gagaga~

* * * * *

ok bye~ V(^^)



No comments: