Friday, February 5, 2010

almost x sakit tekak lagi~ :)


alhamdulillah~ sakit tekak dah berkurang~ :) earlier this week sakit tekak sampai x leh tidur... tidur pun t'bangun2! isk3! demam pun alhamdulillah da baik... aku demam campak rupanya! hampeh 1st doc tu ckp aku allergy...


* * * * *


cuti ni saja aku dapat 5 undangan perkahwinan...
1st: Azra & Arif... (senior UGM) dah lepas~
2nd: Mizi & pasangannya... (senior SAKTI)
3rd: Husna & Aimerul... (junior UGM) <-- yg ni x diundang pun sbnrnya... tp nak dtg boleh jer~ sbb baru nikah katanya... nnt bln 8 baru reception...
4th: Ammar & pasangannya... (batchmate SAKTI)
5th: Dayo & pasangannya... (batchmate SAKTI, senior UiTM... hehehe...) <-- yg ni aku pergi! :) yayyy2~ (updated 17-Feb-2010)

tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiii~!!! satu pun aku cam x leh pergi... haiyaaaaa~ takut dowh~ kang x pasal2 aku kawen nnt x de org nak dtg! T__T

maafkan saya, rakan2~ byk aral yg melintang menyebabkan saya x dpt pergi~ jauh, malam, balik kmpg already... huhuhu... saya masih anak kecil yg masih dijaga oleh ibu bapa saya... oleh itu, saya perlu laa mendengar kata mereka...

so, di sini saya mengucapkan:

CONGRATULATIONS!!! :)
Semoga berbahagia ke anak cucu~


* * * * *


baru 1 minggu lebih kat rumah... aku dah mati kutu! 1st week saya demam... ok laa~ tidur je~ demam kat mana2 pun sama... hehehe... 2nd week ni dah ok~ x kan nak tidur gak memanjang... mesti laa kena buat kerja! uwaaaaa~ aku malas + bosannnnn~ semua kerja nmpk je depan mata... seperti membasuh baju ibu yg delicate, iron baju, melipat baju, memasak, menyapu lantai, mengemop... tp semua kena tunggu arahan dulu, baru jalan... kalau jalan~ kalau x jalan?? ngeee~ lu jawab sendiri laa~ memasak pun malas! waaaaa~

aku tau pe sebab dia sebenarnya... sebenarnya, aku balik ni aku nak wat locum... i want money! ngeh3~ kerja selang sehari pun jadi laa~ selain uang, aku juga nak tgk dunia luar, nak jumpa member2, nak jumpa patient.................... wah, pharmacist sejati! hahaha... kalau bakal boss aku baca ni, sure aku terus dpt naik pangkat! wakakakaka~ x kerja lagi boleh laaa cakap centu~ cuba dah masuk kerja  betul2 nnt... ngee~ harammmmm~!!! ingat masa kerja dulu, orang paksa, baru gi depan, dispense... kalau x, jalan2 amik ubat pun aku layan~ buat savlon sampai digelar Ratu Savlon! kui3~

aku nak SHOPPING~!!!!! waaaaa~ nape laa aku x kaya??? nak apa2, beli sajer~ pilih2~ Pavillion, KLCC, aku yang punya~ huhuhu... DREAM ON, GIRL~!!! buat masa skrg, b'syukurlaa aku x kebulur! kalau kebulur pun, by choice! :p

eh, anyway, aku dah beli no. baru... 019 632 ****... Xpax... dunno if i'm making the right choice... byk sangat pilihan di pasaran! tp aku fikir, x pe laa~ buat sementara waktu je nih~ nnt aku dah back for good & dah start kerja & gaji dah jalan, mmg aku nak guna Celcom pun... tp postpaid... aku guna je laa the same no. nnt... hmmm... sbnrnya nak convert no. 017 dulu to Celcom... tetapi apakan daya... nasi sudah menjadi tahi... boleh terus diflush... hampeh pnye Hotlink! selalu je x dpt nak topup no. aku... nak kata kena block, dah try unblock, tp x dpt jugak... kena pergi kat center dia jugak~ dah kalau aku kat Jogja, nak pergi center mcm mana?? haaaaa... lu fikir sendiri! gua tukar no. dulu~

cerita seterusnya... kat bawah kaki aku ni, ada 2 pasang kebaya, 1 pasang baju kurung, 1 skirt taylor-made (ececeh~), 3 long cardigan yang aku belum pakai... x tau nak pakai bila... x de occasion (lah sangat!)... huhuhu... dah lama x melaram~ (curhat!) :p *sigh* pakai masa grad nnt laaa~ 7 more months to go! (insyaAllah~) hehehe... lama gila!

saya mahu keluar melihat alammmmmmmmmmmmm~~~ hujan lah pulakkkkk~ hujan rahmat! :)

apa khabar laa pokok bunga ros saya kat Jogja~ tiba2 hari ni merindui mereka~ hari tu before balik M'sia, ada project nak pasang kayu kat pokok bunga tu... pastu x pasang2... malas nak cari kayu pnye pasal! huhuhu... kita lihat laa bagaimana rupa mereka nnt! my babies~ inilah FarmVille yang sebenar~ hehehe...

kuza, cepat laa habis diskusi~ nak tunjuk kainnnnn~ pastu nak gi mamak! ngehehehe~ matlamat hidup pada hari ini!

eh eh~ tp tengah lunch rasa macam nak buat chocolate chip cookies... butter pun dah keluarkan... tp... alamak! malasnyerrrrr~~~ !#$%&

Atirah~ Atirah~ cuba rajin sikit!!! @_@











No comments: