Saturday, December 26, 2009

Congratulations, Hydiana & Ikhwan!!!


today, my bestfriend kat UiTM, Nurhydiana Abd Rahim, selamat diijabkabulkan dengan Encik Muhammad Ikhwan... Alhamudulillah~

CONGRATULATIONS, BABE!!!

high school sweethearts diorang niii~ eh, bleh ke ckp high school sweetheart if they were not from the same high school?? errr~~ apa2 je lah... senang cerita diorang couple since form 4... kan3? hydiana 16 tahun... ke bila?? lupa lak saya... but since high school laa~ now she's 23 years old... gonna be 24 in this coming january... oops~ kantoi! but she's still young... x sensitive sgt when it comes to her age kot... hahahaha... memandai je aku~

diorg dah lama together ok~ memang dah patut kahwin! heee~

dia cerita, ramai terkejut bila dia bg invitation card... ramai cakap dia tipu! hahaha... maybe sebab dia x abih belajar lagi... eh, tp dah nak masuk sem 8... ok arr tu~ kalo dia pregnant pun, just nice abih belajar beranak... whoops~ ke situ plak! =p welllll~ u know me~

jgn marah, diana~ awak mmg x kesah pun kalo terus dpt baby kan?? hehehe... jadi "kakak" lagi laa aku~ lalala~

hari tu aku balik cuti bulan 8, kitorang pergi shopping hadiah kahwin + tgk The Proposal kat One Utama... dia yang pilih sendiri "hadiah" tuuuu... cet! kopak purse aku! tp x pe laa~ for my dearest friend!! :) aku sendiri gak yang ajak dia shopping2 "hadiah" kahwin tersebut... hehehe...

alamak! x snap plak gambar "hadiah" itu... kalo x, leh post kat sini~ V(^^) heee~ berasap laa Hydiana~ gambar kitorg pilih2 "hadiah" pon dia x bg upload... inikan pula gambar "hadiah" t'sebut! huhuhu...

aku dah byk gak melalut kat wedding card yg aku bg kat Hydiana tu... aku malas laa nak cerita kat sini... P&C! *wooot~*

ni pun byk melalut je~ haih~ ntah pape laa Atirah niii~

Congratulations again, babe...
& to Ikhwan also... jaga Hydiana elok2!
(i know u will~ :) )

nanti kita balik bulan 1, kita cerita ceriti yea, Puan Hydiana~ =p kat mana?? adakah Puncak Alam?? hohoho...



No comments: