Thursday, December 24, 2009

frustration!



aku frust! aku x puas belajar pasal anti kanker kat UGM sem ni... aku rasa masa diploma dulu lagi byk aku belajar... very detail about the drugs... MOA, cancer type etc etc... tp x masuk psl specific regimen... masa tu, lepas midterm exam, mmg subject tu (Pharmacotherapy: Antibiotics & Cancer Therapy) masuk bab Cancer Therapy sahaja! berapa byk credit hour total tuu? haaa... x ke banyak tu?? & i heard that masa degree pulak, ada 1 subject yang ajar pasal cancer therapy sahaja for 1 whole sem... btol ke x, aku x sure laa plak... ari tu borak2 ngan diorg, cam x de je~ hahaha... mungkin perasaan aku shj masa tgh buat diploma dulu! ye arr~ diploma belajar half sem... degree mesti laa up lg... x gitu?? anyway, ari tu belajar psl cancer drugs kat sini ada laa dlm 4 sks je... 2 sks Pak Nanang ajar yg basic2... 2 sks lagi presentasi... kalo ada lg, maknanya aku bolos laa tuu~ hehehe... anyway, aku rasa ilmu psl cancer drugs/therapy + regimen2 + choices of drugs + dosage depend on what? etc etc somehow x sampai kat aku... yeah~ perhaps i should read all about it on my own~ buku gabak tu ada je... agak detail laa jugak! tp x syok maa~ berguru kan lebih baik? chewah~ tp penat jugak guru aku tu kot... tp... ntah laa~ yg penting skrg, aku TAK PUAS!



No comments: