Saturday, October 24, 2009

Cloudy with a Chance of Meatballs... :)) =)) :)) =))


just got back from Empire XXI... we watched..........

yup!



hahaha... kekanak-kanakan kah kami??? =p

cerita ni superb laa wa tell u! gelak dari awal sampai akhir... nak pecah perut aku! even time "credits" pon menarik & kitorg x kuar2 lg... sape yg blom tgk, gi tgk cepat! MOVE! MOVE! MOVE!

rasa cam nak tgk lagi sekali pon ade gakkk~ hee~ V(^^) nanti download! yeahhhhh~

(note: kami = kitorg = Aku, Ain aka Sameon, Amer & Qayyum...)

* * * * *

malam tadi untuk ke sekian kalinya, aku diperli & digelak2kan kerana suka pose "pouting" masa amik gambar... heyyy~ ske ati aku laa nak amik gambar canne2 pong~ bibir aku! huh! and nope... fyi, your sarcastic remark won't stop me from posing like that again next time! hua3~ kalo aku x pose centu, x de bahan plak nak gelak kannnnn~??? =p

aku x rasa aku nampak lagi cantik pun bila pose centu... cam bontot ayam je aku tgk kadang2! hahahaha... kutuk diri sendiri! tp ntah... penat dah duk senyum kot... sekali sekala nak pout plak... exercise sket muscles kat muka nihhh~

korang pernah dgr x orang ckp, bila kita senyum, kita guna less facial muscles as compared to kalau kita masam, kerutkan dahi or negative expression yang lain... senyum awet muda... bla bla bla...

pernah x? pernah kannn~???

tengah2 nak cari info pasal "senyum" tu tadi, aku t'jumpa article ni...


owh~ adakah selama ni kita telah ditipu hidup2? isk3!

but just look at the positive side of it... regardless how many muscles we use when we smile, i'm sure that saying means to remind us to smile a lot more... coz smiling brings more joy & happiness, my friends~

so?

S M I L E ~


(gambar hiasan semata-mata... ini bukan anak saya! huhu...)


pesanan penaja: pouting sekali sekala masa nak amik gambar poyo2 x per~ dimaafkan! ngeh3~



No comments: