Saturday, October 24, 2009

Karaoke 19-Oct-2009


after so many months x karok bersama-sama, akhirnya kami berjaya menjejakkan kaki kami di Anak Anjing Gembira pada hari Isnin yang lalu! 3 months woo x karok kat situ... lama tuuu~ hahaha...

padahal pada keesokan harinya ada exam! hohoho... shhh~ ni namanya lepas gian!!! =p

dah nama pun nak lepas gian, sampai gambar pun aku x snap byk... apakan daya~

eyppp2~ bayar mahal2, mesti laa karok puas2! x gitu?? haaaaa...

semenjak-duamenjak ada camera baru "hadir" di bumi Jogja ni... lebih spesifik lg di rumah kost Gang Dandang Gulo No. 14... aku cam x perlu b'susah payah sgt nak suruh org snapkan gambar aku guna camera aku... aku senyummmmm jer memanjang~ nnt muka aku akan muncul di camera yang satu lagi itu! lalala~ x kesah laa camera mana2... yang penting, muka aku! (owh~ sggh vain statement ini! hahaha...)



From Karaoke 19-Oct-2009


this is my fav pict of the day... why?? opkos laa sbb sume org masuk! hehehe... the rest of the picts?? aku upload kat picasa... 9 ketul jer~ tp terasa malas pula nak paste satu-satu kat sini... hee~ jgn mare~



No comments: