Friday, October 16, 2009

suatu pagi di dlm lab...


aku ngah praktikum niiii~ sempat lg b'blogging! hua3~ nak amik gmbr, tp battery camera tb2 empty! ces! x dapek nk camwhore di dlm lab pd hari ini! wooo~

soalan ari ni mudah2 aja~ sampai kne berebut nak jwb soalan! ngee~ syabas kpd Kelompok III, Golongan IV!

Mardi (Ketua Kelompok)
Niken (penjilid laporan praktikum resmi & p'bawa part 1 DIH)
Atirah (pembawa buku Dipiro yang gede & amat berat itu!)
May (cuma m'bawa part 2 DIH & Dipiro handbook yang cinoni...)
Ain (ntah... bdk ni wat pe ntah! aku tgk die bkk blog crocs je dr td...)


Ain pun berkata, "Aku bwk BNF arr~" V(^^) wakaka~ no offence! saje nyakat!

last sem punye laa berat mulut aku nih nk b'tanyakan soalan kat kelompok2 lain... jwb soalan pon sbb t'pakse jer~ sampai selalu gak arr nama aku kne pggl ngan asisten sbb diorg takut aku dpt markah telur ayam kat "total nilai aktivitas"... tgk! diorg plak yg takut... aku x takut pon... huuu~

hopefully this semester i'd change & ask more questions! chaiyok2!

today is only our 2nd lab... alhamdulillah, aku nmpk jugak laa perubahan pd diriku! yayyy~

Niken ckp, "Congratulations!"
thanQ, Niken~ Niken sebok tgk pe aku type skrg... pdhal dia ngah diskusi Manajemen Farmasi Rumah Sakit ngan Mardi & May...  kne marah ngan Mardi... pdn muke Niken! lalala~ saya x bersalah! hmmm... diorg diskusi sbb ptg ni ade quiz... aku pong x bace lg! ngaa~

May plak ckp, "Berusahalah!"
ye2~ saya sdg b'usaha skrg! hohoho...

alaa~ aku tanye soalan mudah2 aja~ straightforward ok~ aku cari sndr pon jumpa je jwpn2 tu... tp saje nk tanye! hua3~ kalo soalan aku pusing2 pon, pusing sket2 jer~  kan3??

(berhenti sebentar... kne gi jwb soalan jap! later~) 

i'm back!

ok... smbg cerita!

tp mintak maaf laa kpd Cik Dalila... soalan straight forward aku turned out to be very hard for them to answer! huhuhu... maafkan saya~ saya sgt curious kenapa pasien itu perlu mengelak memakai pakaian yang ketat! (owh~ saya x terasa pon! saya pakai baju loose~ lalala~)

GO Atirah GO! monggo~ (tb2!) =p



3 comments:

Dalila said...

Cik Dalila berkata di pagi Jumaat yg indah ini,

hahahaha...tu kitorg exaggerate saje~ xde la sampai stress nk jwb soklan tu actly..over ekspresi karena xreti nk describe jwpn yg mudah dlm bhsa mudah. Anda mmg xbersalah..aku pon google jwpn sambil berFB.wakaka..

owh, aku xbertanye apa2 soalan utk praktikum infeksi pg ni..xde soal nk tanye sbb aku xhadam btol2 sgt bab ni.Telur Ayam utk Dalila.

Dalila said...

owh, kantoi di situ aku google jwpn sambil berFB..abis la kalo Cynthia tau.kene marah~~ haha..

.: atirah :. said...

Cynthiaaaa~ tgk Dalila~! =p

"telur ayam pon sodap~" hohoho... tggu dpt result praktikum laaa~ haru je tgk! isk3!

nmpknye aku akan mngulang praktikum saraf next sem... mau join? =p