Wednesday, October 28, 2009

(-_-) ni yang aku malas niii...


aku jarang layan background laptop aku...

ni baru je tukar gambar...

dah berzaman background aku tu duk gambar default windows vista...

ari tu tiba2 terasa gatal tangan nak letak gambar lain...

saja nak tukar angin~

oleh sebab aku nii sentimental orangnya~ (auwwwww~)

so gambar family yang aku pilih...



biasanya aku jeling2 centu je background laptop aku~

lagipun, tengah exam kottt~

masa aku duduk depan laptop limited...

& biasanya mesti ada window lain yang terbukak...

google chrome ke...

internet explorer ke...

(selingan: Y! mail, blogger dashboard, YouthSays lebih mantap kat internet explorer compared to google chrome & mozilla... why arr??)

susun2 lagu kat playlist winamp ke...

yang diselangi dgn latihan pemantapan vokal... auwww~



tp tadi.....

duk depan laptop...

nak study, belum dtg mood...

nak godek2 laptop, rasa semua dah terorganized... gambar, movies, notes sume dah aku susun dalam folder masing2...

nak blog surf, nnt aku x bangun2 plak kang dari depan laptop ni...

sambil fikir2 benda yang x b'faedah tu, aku gi minimize semua windows kat laptop aku...

sambil fikir2, aku pergi tatap gambar family time raya kat background laptop aku niii...



pastu mula laa~


H.O.M.E.S.I.C.K!!!


rindu family kat shah alam~

uwaaaaaaaaaaaaaaa~~~~~

eh, and seremban also... (jgn fikir yang aneh2! tu yang sebelah kanan aku tu... sekolah kat SASER...)





SEE U GUYS IN DECEMBER~ :)


p/s : ticket x beli lagi niii~ ayoyo~



No comments: