Monday, October 5, 2009

my new helmet!


hahaha... excited dah beli helmet! motor/skuter nye x de pong! *isk3* sday~

nih helmet aku~

comel kannn~??? x aneh laa kalo aku excited pon kannn~??? hua3~ =)) gila!

aku beli helm ni pada hari Khamis lepas, after asistensi Praktikum Farmakoterapi... sampai tempat jual helm tu, kne tahan dgn police traffic laa pulokkk~ Dalila, si pemilik skuter lupa nak bawak lesen/IC... kne laa saman Rp20.000... hilang mood beliau nak beli helm... T_T sabar je aku~ tp dia tanya gak aku, "ko nak beli helm x? aku dah x de mood arr~"

bluntly, i replied, "nakkkkk~"

hahaha... selamba! adakah aku x de perasaan?? isk3! x per~ Dalila dah biasa! dia ngan aku pun selamba jer~ ckp cam nak gaduh jer~ heee~ V(^^) PEACE bebeh~ (cam kat helm aku tu!) =p

pastu...... sesi pencarian helm pun bermula! nak cari helm aku m'butuhkan masa yang lebih lama drpd nak cari helm untuk si pemilik skuter itu... harga helm aku pun leh beli 2 helm si pemilik skuter tu... aneh! adakah aku pathetic?? huuu~ ksian aku!

x per laa~ niat aku nak bawak balik M'sia helm ni... insyaAllah, kalo x kne curik! ngee~ kalo kne curik, beli baru! smgt gila! hahaha... pastu nnt bagi adik2/ayah/ibu aku pakai! mesti comel... pakai tau~ jgn x pakai lak nnt! V(^^)

Berhati-hati Di Jalanraya!
Majulah Sukan Untuk Negara!



2 comments:

Dalila said...

Cerita disebalik proses2 m'beli helm.kui3~
harga helm aku kene tambah Rp20k..masuk skali hidden cost.hahahaha...1st experience kene saman di Jogja.May it be the last la hopefully.. :p

ok,helm tu mmg lucu laaa..worth d price. :) Semoga xkene curik.Bagi hadiah kt ayah mg..:))

.: atirah :. said...

pastu + lagi Rp1.000 utk parkir... minyak... byk jugak hidden charges rupenye~ kui3~